piątek, 27 marca 2015

Liebster blog award!

Witam miśki ! :3

Ojej nominacja, serio ? Jest mi ogromnie miło, że ktoś czyta ten mój blog. ♥
Przejdźmy lepiej do rzeczy...:
Dostałam nominację od ''Puszek :3'' and ''Olaa Naxistas'' i również ''Victorii Evans''  Za co bardzo wam dziękuje !




PYTANIA:
1.Lubisz Katy Perry?
-Lubię ją, ale nie szaleję za nią aż tak bardzo. 
2.Ulubiony film?
-Szybcy i wściekli 
3.Ulubiony przedmiot?
-yyy, to chyba będzie...WF *_*
4.Ulubiony blog/blogi?
-Wszystkie blogi, które czytam to kocham i trudno mi któryś z tak wielu wybrać
5.Jaki zespół lubisz?
-30 Seconds to Mars
6.Skąd bierzesz pomysły?
-Z tekstów piosenek 
7.Czy lubisz jakiś youtube'rów? Jak tak to jakich?
-Jeśli youtube'r to tylko Rezi !
8.Opisz się w jednym zdaniu.
-ehh, lepiej nie !
9.Ściągałaś kiedyś na sprawdzianie czy kartkówce?
-łoo i to ile razy :) 
10.Masz przekute uszy?
-Oczywiście 
11.Masz teraz bałagan w pokoju?
-Aktualnie to siostra sprząta,a ja odpoczywam :D 



and 


PYTANIA: 
1. Ile masz lat?
-16, ale niedługo stuknie mi 17 
2. Jaką parę z Violetty lubisz najbardziej?
-Naxi ♥
3. Masz najlepszą przyjaciółkę? Jeżeli tak to jak ma na imię?
-Nie uznaje przyjaźni, ale mam dobre koleżanki 
4. Masz zwierzę? Jeśli tak to jakie?
-Pieska  ♥
5. Masz ulubiony kolor? Jaki?
-Czarny 
6. Naxi vs Caxi?
-Naxi !! ♥
7. Jedziesz na Violetta Live? Jeżeli tak to Łódź, Kraków czy Warszawa?
-Niestety, ale nie ;// 
8. W jakim województwie mieszkasz?
-Podlaskie 
9. Wolałabyś mieszkać w mieście czy na wsi?
-Miasto 
10. Lubisz mojego bloga? (jeżeli czytasz)
-Uwielbiam ! ♥
11. Masz GG? Podasz nr.?
-50568406


PYTANIA: 
1. Co najbardziej podoba ci się w prowadzeniu bloga?
-yyy...dość trudne pytanie. Najbardziej chyba to, że piszę swoje własne historie.
2. Co było i jest dla ciebie inspiracją do pisania?
-Teksty piosenek 
3. Ulubiony cytat?
-Wiem, że trudno wymazać przykre wspomnienia,
są bolesne jak spacer na boso po rozżarzonych kamieniach
4. Z jakich portali społecznościowych korzystasz?
-Facebook, YouTube, Twitter, Ask 
5. Co jest największą zarazą XXI wieku i dlaczego?
-Miłość ;c
6. Masz motto, którym kierujesz się w życiu?
-Stay Strong ♥
7. Ulubiona piosenka?
-Demi Lovato ''Let It Go''  
8. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole i dlaczego?
-WF, ponieważ kocham piłkę nożną i siatkówkę ! <3 
9. Jakie seriale oglądasz?
Teraz to żadne. Po prostu czasu nie mam. Czekam do waakacji !

10. Co chciałabyś robić w przyszłości?
-Jeszcze o tym nie myślałam, ale na pewno nic w reklamie 



Nominowane bogi:
http://violetta-amor-musica.blogspot.com/
http://rose-lie.blogspot.com/
http://twojeswiatlolsni.blogspot.com/
http://nelmiomondo-francesca.blogspot.com/
http://miloscpokonakarzdaprzeszkode.blogspot.com/


PYTANIA:
1. Jak reagujesz, gdy otrzymujesz, rady których nie potrzebujesz?
2. „Prawdziwych przyjaciół poznajmy w biedzie”. Zgadzasz się z tym stwierdzeniem? Dlaczego?‎
3. Ludziom brakuje odpowiedniego nastawienia, czy to życie jest takie smutne?‎
4. Kto miał największy wpływ na to kim obecnie jesteś, na kształtowanie się Twojego charakteru?‎
5. Każdy ma w środku choć część dziecka? Zgadzasz się z tym?
6. W którym sezonie ''Violetta'' główna bohaterka Ci się najbardziej podobała?



Przepraszam, że tak mało pytań, ale tak wyszło ;/ 



Dziękuję za uwagę ! ;)
Panna Martin 

2 komentarze:

  1. Noo jej! Odpowiedziałaś mi :D
    Gratuluję Ci Nominajci ! (Od Oli , bo nie muszę Ci gratulować od... nie ważne) :*
    Czekam na rozdział , naprawdę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie po raz trzeci zostałaś nominowana do LBA! ^^ Zapraszam na mojego bloga (http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/) do zakładki "Liebster blog award"! <3

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Chat~!~